Dream Team: Kan du säkerligen :) Men det var alltså Mötley och Shout out the devil...
Inlägg: 1337093
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Skarin: Haha, då missförstod jag dig. Ja, Mötley går hem alla dar i veckan också. Visst nämndes "The dirt" nyligen? Sjukt bra läsning.
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Skarin: Har det nånsin spelats Queensryche? Skulle vara skönt nån gång :-)