Timrå Icon: Han ska ju in och skaka galler den 26 jan för det. Har han gjort det ännu en gång?
Inlägg: 1337099
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
73Sjöbba: Nä det är rattfyllan från i Juni. Om inte Herr Icon har JÄVLIGT färska uppgifter. ;o)