Ambroo: För lite Imperiet härinne nu. Den här är till alla er Johnnysar där ute....
Inlägg: 1337101
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
mikenomad:
Fan det börjar kännas jävligt bra inför i morgon.
Med alla miljoner modolider som tydligen ska vara på plats så borde det ju kännas som en bortamatch. Och de brukar vi ju vinna.
Om detta slår väl ut så kanske vi ska börja bussa bortasupportrar till EON. Vi vinner matcherna där samt att vi får en lösning på de minskande publiksiffrorna.
Fan det börjar kännas jävligt bra inför i morgon.
Med alla miljoner modolider som tydligen ska vara på plats så borde det ju kännas som en bortamatch. Och de brukar vi ju vinna.
Om detta slår väl ut så kanske vi ska börja bussa bortasupportrar till EON. Vi vinner matcherna där samt att vi får en lösning på de minskande publiksiffrorna.