Inlägg: 1337220
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Johnny Bravo:
"Jag är kluven"
Som gommen på en nolaskogsare med andra ord.
"Jag är kluven"
Som gommen på en nolaskogsare med andra ord.
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Johnny Bravo: Att du är frisk? Nä, i Övik skulle de säga att du saknar två fingrar.
Men det samma säger dom väl på BB i Ö-vik? Jag är lite kluven.