Inlägg: 1337398
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Nu ska vi se...
...ABBA, Ace of Base, å vad hette den där duon som Per & Marie hade nu igen???
...ABBA, Ace of Base, å vad hette den där duon som Per & Marie hade nu igen???
"Däremot tycker Blomsten att Timrå behöver se över sin spelartrupp än en gång, men det handlar inte en forwardsvärvning.
– De är i behov av en riktig klassback, en fältherre. Jag skulle gärna se en fick in en kille som kan styra spelet från blå linjen, det saknar det här laget."