Hade Modo gjort 1-3 hade jag nog slängt ut TVn från balkongen.
Inlägg: 1337549
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Kommentatorerna fick mig att tro att det var Tarkki som gjorde mål! Men tack för studsen haha!