Inlägg: 1337764
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Kan inte släppa Boorks krönika för någon vecka sedan. Perra han skrattade så gott i ST-TV men allt som Borrk skriver stämmer ju. Karlfan kan ju inte coacha.
*oh the irony*