Kattgubben: Vi som är betalande supportrar ska inte lägga oss i det vi inte vet nåt om. Vi ska enbart hålla käften och sitta bredvid medans de som kan sköter sitt jobb.
Inlägg: 1337762
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Ambroo: Ja, vi borde faktiskt sitta och skämmas.. Vilka är VI att döma, liksom?
*oh the irony*
*oh the irony*