diffe: Kim är LAT. Han är inte kass, han saknar inte spelsinne, han är LAT. Ungefär det sämsta attribut en hockeyspelare kan ha.
Inlägg: 1338030
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: ja inte utstrålar han energi i alla fall . någon match lite då och då om de finns mycket ytor så kan man se en antydan till att han kan vara bra . han verkar ha fina handleder .
Sv: Apropå nånting...
Olle: Tveksam till att han skulle försätta sig i den situationen att han skulle ses som lat. Han har ju till och med sågat sig själv i tidningarna och så länge han inte vill fullständigt kapa av sig själv huvudet i tidningarna måste det ju bero på något annat. Trivsel? Skada? Eller är temposkillnaden för stor mellan finska och svenska ligan?