Inlägg: 1338050
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Haha jag ställer mig till skaran som går runt med plakat.
Jag bara har på känn att man kommer gå ut med pressmeddelande som
SONNTAG KLAR FÖR 3 ÅR TILL
" Fredrik är en ung spelare som har både potential och talang. Han har inte kunnat visa upp sitt spel än i Timrå och eftersom vi är klubben där alla ska få chans och visa vad de går för tvekade vi inte en sekund när Fredrik ringde och frågade om 3 årskontrakt med några hundratusen i månaden"
Jag bara har på känn att man kommer gå ut med pressmeddelande som
SONNTAG KLAR FÖR 3 ÅR TILL
" Fredrik är en ung spelare som har både potential och talang. Han har inte kunnat visa upp sitt spel än i Timrå och eftersom vi är klubben där alla ska få chans och visa vad de går för tvekade vi inte en sekund när Fredrik ringde och frågade om 3 årskontrakt med några hundratusen i månaden"
Personligen kommer jag blunda och hoppas på det bästa. Går vi segrande ur den striden så ska jag med glädje följa varenda dag av kommande silly season. Om någon av spelarna på "skitlistan" får förnyat förtroende så skall jag personligen viga mitt liv åt att förfölja TJ och linkan med ett plakat med ett kort och koncist budskap, tills dom båda har lämnat sina poster.