Inlägg: 1338053
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Undra vad Linkan egentligen gjorde i julhelgen då de andra sportcheferna jobbade som hårdast? TJ kanske inte hade råd att betala hans övertid då?
Sv: Apropå nånting...
Olle: Visst är det som så. Men jag har heller aldrig gillat Challe. Jag gillar hockeyprofessorer såsom Boorken och Molla Molin. Molla har en särskild plats i mitt hockeyhjärta.
Vissa hyllar Challe men nog fan hade han fått lika mycket skit om vi hade torskat den där matchen mot Luleå istället. Challe är ingen frälsare på något sätt, Perra är lika lite något taktiskt geni. Bort bort bort!