Johnny Rådepp: Ja bra fråga. Den enda finne jag lade märke till var Hirso
Inlägg: 1338072
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
4 raka hemmamatcher blev 3 poäng
Vad är det som händer ? Är inte vi ( Timrå ) bättre än så här ?
Vad är det som händer ? Är inte vi ( Timrå ) bättre än så här ?