superfalle: Grattis!! :-). Hoppas det går bra!
Inlägg: 1338074
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Fyfaaan, nu gick funderingarna över till Oscar Sundh, jag blir alldeles kallsvettig så här på nattkröken. Ytterligare en storskandal, faan vad det svider när man ser honom i HV:s äckeltröja.