Timrå J18 slog Lule borta med 8-0 - alltid kul med lag som kan spela modern hockey!
Inlägg: 1338076
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sarg ut: Lite sarg ut skulle kanske inte skada även från a-laget, Ödmjukhet var väl det som Kenta alltid ville nå ut med till spelarna.
Jag fick aldrig nåt bra svar på varför a-laget spelar Dump and Chase-hockey?
Vilken spelidé har Perra för det här laget?
Jag fick aldrig nåt bra svar på varför a-laget spelar Dump and Chase-hockey?
Vilken spelidé har Perra för det här laget?