Timrå Icon: Äh! Inget ont om Jimmy men det är bara kärringar och småbarn som värderar födelsedagar.
Inlägg: 1338073
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Sant! Men det var väl hans tjej som gjorde det också? ;-). Som tur är fyller jag på sommaren :-). Fast det planerade nog farsgubben säger vi :-)
Sv: Apropå nånting...
Timrå J18 slog Lule borta med 8-0 - alltid kul med lag som kan spela modern hockey!