Inlägg: 1338085
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Worst case scenario:
14 April 2011.
Vi åker ur Elitserien.
Linkan avgår tillsammans med TJ.
Janne Söderström gör comeback, blir ny klubbdirektör.
Nubben har inget att göra på dagarna och gör comeback som sportchef/tränare.
90% av spelarnas kontrakt blir värdelösa och flyr fältet.
Kvar blir Pär Styf och Pelle Hallin.
Vi flyttar upp juniorlaget som A-lag.
Bygger nytt, på sikt.
Lyckas få Granath och Alexander Larsson att stanna.
Får se hockey på Viasat.
Derbyn mot Sundsvall Hockey.
Bortamatch mot Mora.
En arena flytt till Sundsvall är inte att tänka på.
Allt är frid och fröjd igen.
14 April 2011.
Vi åker ur Elitserien.
Linkan avgår tillsammans med TJ.
Janne Söderström gör comeback, blir ny klubbdirektör.
Nubben har inget att göra på dagarna och gör comeback som sportchef/tränare.
90% av spelarnas kontrakt blir värdelösa och flyr fältet.
Kvar blir Pär Styf och Pelle Hallin.
Vi flyttar upp juniorlaget som A-lag.
Bygger nytt, på sikt.
Lyckas få Granath och Alexander Larsson att stanna.
Får se hockey på Viasat.
Derbyn mot Sundsvall Hockey.
Bortamatch mot Mora.
En arena flytt till Sundsvall är inte att tänka på.
Allt är frid och fröjd igen.
Jag ser hellst att man sparkar, inte förlänger osv men alla utom
Sebastian Erixon
Anton Lander
Martin Röymark
Alexander Larsson
Anton Axelsson
Linus Werneman
Jeremy Boyce Rotevall
Jesper Dahlroth
Elias Granath
Tveksam på Hallin
Det mest troliga sättet Linkan kommer bygga laget tror jag är
Juha Pitkämäki
Ev. Magnus Åkerlund eller någon annan skadad målvakt.
Backar
Antti Halonen
Mikko Jokela
Pär Styf
Tomas Skogs
ev. Mattias Karlsson
Forwards
Per Hallin
Kim Hirschovits
Illka Pikkarainen
Matt Murley
Timo Pärssinen ? ( Har ju kontrakt så lär ju bli att han tvingas räknas med som en forward trots att han förmodligen är obrukbar)
Martin Röymark
Fredrik Hynning
Miika Viinanen
Ja vad säger man om det? Förmodligen rimligt om du frågar Linkan. Själv får jag huvudvärk bara jag ser vilka spelare som sitter på kontrakt över nästa säsong och av tanken på att Lander och Erixon lär lämna oss...