Johnny Rådepp: Oscar Sundh må vara en hyfsad hockeyspelare men en knepig jävel. Därför fick han inte vara kvar.
Inlägg: 1338086
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Både du och jag är ju också en aningens knepiga. Och se på faan, vi är kvar på HS än idag. Vi är alla lite olika till mans, även Corso var lite lik oss olika dårå.