Inlägg: 1338103
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Ja vi måste göra något på ledarskapsnivå. Vi måste in med någon elak konstruktiv ledargestalt som inte backar för divorna. Till och med Boork eller Vikegård skulle kunna tillföra något nu. Frågan är om vi har spelare med tillräcklig vilja och kunnande i laget för att kämpa till sig krigar-segrar...?
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Nu ser jag en tussilago igen. Jag undrar jag om det inte är dags att hoppa jämfota ner i bingen?
Som sagt, Molla räddade oss en gång i tiden. Det kanske är dags igen, den som lever får se.
Natti natti!
ZzzZzzZäta ZzZzZäta!
Som sagt, Molla räddade oss en gång i tiden. Det kanske är dags igen, den som lever får se.
Natti natti!
ZzzZzzZäta ZzZzZäta!
Vi måste lära oss att grisa hem poängen. Sarg ut å icing, sarg ut å icing och sarg ut å icing obönhörligt.
Tron på att försätta berg är tamefan i min själ som bortblåst. Nej skicka ner en representant från SK i omklädningsrummet. Förslagvis Emelie. Låt dem förstå vad STOLTHET - HJÄRTA - PASSION är för någonting. Det är ingen liiidelse för fem öre. Ta en kompositklubba och damma den i tegelväggen så den går i tusen bitar.
Vråla till så¨det ljummar i öronen på varenda individ. För nu är det skarpt läge!