1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614759 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338108

Sv: Apropå nånting...
Johnny Rådepp: Tja lägg puckarna på mål men det är ert ansvar att ta er dit, typ.... men jag tycker faktiskt att PP är spelarnas ansvar att klura ut nåt som fungerar mot andra lag o inte bara på träning. Sen är det tränaran som ser till att de som är mest lämpade spelar just PP, problemet är väl att vi inte har en spelande back och en sniper i laget, blir liksom bara att passa runt utan rörelse jag menar över 40 omg och inget har egentligen förbättrats på den fronten. Allt bottnar i kvalitet,bra grundtränade rörliga spelare som kan spela den moderna hockeyn vi drog igång redan 2002/2003. Det har vi inte gjort sedan Challe år 2. Men om man tittar på vad vi hade då: Regin, hahl, Tenkrat,Pyrre, Pärra, strålman, Koskinen, hundkedjan Sanny ja då fattar man att vi ersatt med Skogs, Kolan, Nylander,Sonntag m fl m fl....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.