Inlägg: 1338143
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: "Ett avgå-tifo är starkt. kanske lite för starkt"
Lagomvalsen i klubben mellanmjölk snurrar vidare....
Varför inte ett Dra åt helvete-tifo!
Lagomvalsen i klubben mellanmjölk snurrar vidare....
Varför inte ett Dra åt helvete-tifo!
Sv: Apropå nånting...
Perra är efterlängtad... bland FBK-fans. Dom är jäkligt less på Samuelsson. Vore lite coolt om FBK köper in Perra för en rund summa mitt i säsongen. Frågan är vad vi skulle kunna få in istället? Bäckman, Boork, Bostedt eller Bendelin :-)
Ett "avgå"-tifo är starkt. Kanske lite för starkt. Ett "Ta ansvar" eller "stå upp"-tifo kanske räcker för att visa att man fundamentalt står bakom spektaklet så länge någon visar vilja och glöd.