1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338154

Sv: Apropå nånting...
Greven: Kalla det vad du vill, jag tycker bara att ett "avgå"-tifo ställer fansen på sidan av föreningen på ett sätt som klingar lite illa.

Att några ledande figurer i föreningen borde avgå bör redan stå klart för alla inblandade. Fast det här är ju bara min personliga åsikt. Jag tror inte att varken linkan eller TJ hoppar av mitt i säsongen, det blir desto mer intressant inför nästa. Då kan vi på allvar snacka avgångar och avhopp. Tills dess gäller det att få in i spelarnas skallar att dom inte bara spelar för sig själva och att det finns tusentals människor som delar deras frustration och besvikelse. Dom behöver veta att det ställs krav på dem kort och gott.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.