1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338292

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Anonymous: Jag utgår ifrån att arbetet för att hitta spelare till ett allsvenskt bottenlag (då mittenlag?) ser annorlunda ut än att hitta spelare till ett elitserielag som har (numera hade) som mål att nå en sm-final.

Svarskommentarer

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Enkelt förklarat... Klubben och Perra skulle ha svalt förbi den där klumpen i halsen och låtit bli att sparka Corso.. I honom hade vi iaf lite vilja :-/.

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Olle: Ja men jag har aldrig velat ha tillbaka Corso. Men för att bygga ett offensivt lag måste man börja bakifrån med en tät målvakt. Där har vi allvarligaste bristen då Pitkämäki varit otroligt ojämn. Troligen pga skada. Kan inte backarna lita på målvakten fortsätter problemen framåt.

Men som sagt; Hirso är inte och har aldrig varit bättre än så här. Det borde man insett.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.