jämttik: Det låter som att de lever för och med laget, medan du är en som ser Timrå som förströelse.
Inlägg: 1338332
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Poffa: Tänk att det så här dan efter skulle till en äkta råmodoit för att skriva dagens bästa inlägg i det här ämnet. Jävligt bra där, jävligt bra!
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Poffa: din lilla modotönt..skulle tror jag såg Modo innan du var påtänkt ens...så knip igen din fula käft..har inte tilltalat dej ens.