Inlägg: 1338430
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Uno Gordon: Skeppar vi Linkan nu blir vi inte ett bättre hockeylag per omgående. Men vi blir med stor sannolikhet bättre på sikt. Om inte annat, vad har vi att förlora? Linkans insats i Timrå den här säsongen är en total katastrof. Varför ska vi fortsätta att satsa på honom efter det? Är Stefan Lindqvist större och viktigare än föreningens bästa?
Redigerad kommentar
Läs mitt inlägg igen och svara på mina frågor.