1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338553

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Handboll är en riktig sport, hockey är en jävla skitsport. Och Timrå IK är ett skitlag. Men det skiter jag i för det är MITT skitlag!

Älska Tikrå IK!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hahaha...bästa på länge!!!! Den gjorde min helg!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hockey ä r verkligen en skitsport. Själv har jag gjort allvar av tidigare pubertala hot, och ägnar numer mitt idrottsintresse åt varpa. Hablingbo är mitt lag. Berne Appelqvist, vilka vader!
Sporten får stilpoäng för att man har sina SM-resultat som ett simpelt Word-dokument.

Vi kan kasta må ni tro - Hablingbo! Hablingbo! Jo, jo jo!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tikrå...du måste byta mobil :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...