1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338558

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hockey ä r verkligen en skitsport. Själv har jag gjort allvar av tidigare pubertala hot, och ägnar numer mitt idrottsintresse åt varpa. Hablingbo är mitt lag. Berne Appelqvist, vilka vader!
Sporten får stilpoäng för att man har sina SM-resultat som ett simpelt Word-dokument.

Vi kan kasta må ni tro - Hablingbo! Hablingbo! Jo, jo jo!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Har du sett att Hablingbo också har en sektion för Perk, någonting säger mig att vi kan ha en möjlighet att nå eliten av denna sport även med Linkan som sportchef. Actionbilder???? finns på wikipedia.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Hahaahahahaa!! Det var dagens roligaste! Nä helgens förresten!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...