1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338691

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
diffe:

Fyra bokstäver, ett ord: W-O-R-D.

Aldrig sett maken till ett så negativt forum som det här, det är helt sjukt. Fascinerande att inte alla sitter inne på psykhem. Det gäller att se det positiva i allt, det kommer en ny dag. Gräv inte ner er i marken bara för att MoDo vann över oss. Nu kan allt bara bli bättre, tänk på att vid den här tiden förra året så låg vi 13p ifrån slutspel, hur gick det då?

KOM IGEN NU! ENAD GÅR VI MOT EN LJUS FRAMTID! FOOORZA TIMRÅ!

Svarskommentarer

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
ersson: Det här kanske är vårt psykhem? I alla fall är det mitt. Ifjol hade vi några ledande spetsspelare som bar laget i slutet. Det har vi inte i år. lycka till med slutspel! Det finns absolut ingenting som talar för det. Med lite tur kanske vi når ingenmansland.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.