1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1338708

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
ersson: Det är svårt att vara positiv när det ser ut som det gör.
Det är svårt att vara positiv när i stort sett alla påpekat bristerna inför säsongen o inget görs.
Det är svårt att vara positiv när vi har en klubbledning som stuckit huvet i sanden alt. snön.
Det är svårt att vara positiv när man ser hur det coachas. Förlåt, HUR det INTE coachas ska det vara.
Det är svårt att vara positiv när man ser spelare åka på isen o verkar skita i allt.
Det är svårt att vara positiv när man är på väg till ett ovisst kval med ett icke existerande grundspel.

Jag kan forstätta länge men jag tror du har fattat min poäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.