Ni som sett Hockey Kväll ! Tycker ni fortfarande att vi är ute och cycklar ? Det blir inte bättre av att sitta här på HS och klaga. Det är typiskt Svenskt, knyta näven i fickan och muttra för sig själv. Man kan ju se det så här , vi försöker ju påverka vår situation. Medan ni finner er i det. Låt ditt missnöje tala, annars kan DU aldrig få till stånd någon ändring !
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är typiskt Svenskt, knyta näven i fickan och muttra för sig själv. Man kan ju se det så här , vi försöker ju påverka vår situation. Medan ni finner er i det.
Låt ditt missnöje tala, annars kan DU aldrig få till stånd någon ändring !
Så Keep It Up !!!!
Länken + Forum & Chatt> sporten påTV4a