ÖstrandsNisse: ok tack för klargörandet, jag har inte lika stor insikt i det här. Men faktum kvarstår väl att TJ uttryckligen har sagt att arenafrågan läggs på is i tre år?
Sen är det ju inte säkert att han sitter kvar i all evighet heller men man flyttar ju samtidigt inte över en natt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen är det ju inte säkert att han sitter kvar i all evighet heller men man flyttar ju samtidigt inte över en natt.