Inlägg: 1339574
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Timrå Icon: Synd att Lander inte får det där friläget i BP. Han sticker som att han vill ha pucken men glömmer bort att kolla var passet slås. Slarvigt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Timrå Icon: yes, riktigt stabilt agerat... med bättre backspel skulle vi kunna vara riktigt täta bakåt.
vårt PP är ett skämt som sagt, men nu börjar vi väl klättra i BP-ligan iaf.. det borde vi göra
vårt PP är ett skämt som sagt, men nu börjar vi väl klättra i BP-ligan iaf.. det borde vi göra
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
0-0 i en andraperiod. det är bra.
peewee gjorde riktigt fint i från sig stundtals- kul att se!
peewee gjorde riktigt fint i från sig stundtals- kul att se!
Redigerad kommentar