RocknRolf2: Ja, nu kör vi för poäng!
Inlägg: 1339614
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
John K: liiiite synd att kuben hatar oss, vi hade kunnat få med oss 2-3 utvisningar under dom senaste 5 minuterna.