Finns det nån här som vill snacka icing? En underskattad del av hockeyn som nästan hamnar i skymundan. Varför är det så? En bra icing får mig att må bra i alla fall....
Inlägg: 1339629
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Icing-Ove: Inte vi. Luleå är för fin för att slå icing mot oss och vi kan inte slå icing eftersom vi bara spelar bp.
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
sneglar lite på swehockey, och ser att SAIK tar en jävla massa utvisningar...
nu ligger de under med 2-0 också mot SSK
nu ligger de under med 2-0 också mot SSK