Det är så man kan börja grina nästan
Inlägg: 1339739
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Kattgubben: Nej nej nej. Se till att gå o stötta laget nu på hemmaplan det behöver dom.!!1!!!1!!!1!!!1
Själv skiter jag i vilket, jag ser det som en relation. Ska jag ge mitt hjärta ska fan mig spelarna göra det också och inte bara Lander o några till.
Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Kattgubben: Det är surt att hålla på Timrå! Hur gör man för att byta favoritlag?