Inlägg: 1340059
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
ÖstrandsNisse:
Nyp in Janne Karlsson från Växjö till nästa år!! En man med nytänk och förespråkar hård snabb hockey!! Sen har vi Nubben och U Dahlen som skule kunna överta vissa platser oxå.
Nyp in Janne Karlsson från Växjö till nästa år!! En man med nytänk och förespråkar hård snabb hockey!! Sen har vi Nubben och U Dahlen som skule kunna överta vissa platser oxå.
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
ÖstrandsNisse: Perra och Clabbe är säkert två trevliga mysgubbar.
Bra att skapa god stämning saker som jag förespråkar.
MEN dom har inget mera att tillföra i våran förening.
Vi måste ha akuthjälp Vi behöver konstgjord andning.
Vi behöver en Boork och Peter Stormare
Bra att skapa god stämning saker som jag förespråkar.
MEN dom har inget mera att tillföra i våran förening.
Vi måste ha akuthjälp Vi behöver konstgjord andning.
Vi behöver en Boork och Peter Stormare
Nej, ut med tränarparet och in med nytt. Tränarexperter kryllar det av, inte bara på HS utan även utanför det här lilla cybernästet.