Laken: Nästa års lönekostnad då, vem skall stå för den ?
Inlägg: 1340074
Svarskommentarer
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Nisse: Kan ju vara så att dessa herrar börjar leverera lagom till nästa säsong. Sista året på kontraktet, nya arbetsgivare ska luras. Finns ingen större anledning till att slita ut sig i år då de har kontrakt över nästa säsong också.
Det enda som skulle kunna få fart på dessa herrar är om det börjar brännas och att elitserieplatsen är hotad. Så vem vet, de kanske gasar på redan i kvalserien...
Det enda som skulle kunna få fart på dessa herrar är om det börjar brännas och att elitserieplatsen är hotad. Så vem vet, de kanske gasar på redan i kvalserien...
Redigerad kommentar
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Nisse:
Det får vara slut med lönekostnader. Vi måste ha spelare som brinner för sporten ishockey. Gratis ska det vara. Möjligtvis ett klubbkonto.
Det får vara slut med lönekostnader. Vi måste ha spelare som brinner för sporten ishockey. Gratis ska det vara. Möjligtvis ett klubbkonto.
Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Nisse: Det blir så klart en förhandlingsfråga men förhoppningsvis accepterar Hirscho att riva kontraktet för nästa år. Han kan ju inte heller tycka det är så värst roligt här i Elitserien.
Redigerad kommentar