1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1340302

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
TIK55:
Vad du kallar medgångssupporter kallas konsument i vanliga fall. De konsumerar när det finns en bra produkt och låter bli när produkten inte är bra. Supportrar konsumerar oavsett hur produkten smakar eller paketeras. De är idealister, eldsjälar och kärnan i en förening. Men vad vore Timrå utan "medgångssupportrarna" ? Jo, i ett utsiktslöst harvande i allsvenskan á la Sundsvall Hockey. Dit vill ingen. Så klaga inte över att konsumenterna sätter krav. De har de all rätt att göra.

Svarskommentarer

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Fick höra idag att flera spelar vill ha ett tränarbyte då "mes" perra inte når fram med sin träning och att leda laget under matcher. Spelarna som hade challe säger att det är inte går att gämföra "han gav sig aldrig" utan han såg bara positivt på allt enligt säker källa. Sen ville han inte sitta i knä på T.J och tok linkan då blev det för mycket för inavlen där ute. Nu ser man det visste man att de var dessa herrar som skulle bort inte challe. Ser bara en som kan rädda Timrå Zäta eller en oljemiljonär och tränarbyte så klart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.