-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4959)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vi är både supportrar och konsumenter. Inte konsumenter som vilka andra som helst, men vi är likförbannat fortfarande konsumenter (också). Den biten är omöjlig att komma ifrån eftersom vi betalar mer och mer och de tjänar mer och mer pengar, det har skenat iväg ordentligt där. Så jag förstår verkligen att folk har problem med att stötta och älska spelare blint som tjänar väldigt mycket pengar, som vi betalar, men inte levererar alls.
Sedan håller jag med dig. Det finns ingenting konstruktivt i att skriva att Linkan och TJ måste avgå 1000 ggr om dagen, men samtidigt, när är hockeysnack någonsin konstruktivt? Påverkar vi klubben här alls, och är det ens vår avsikt? Tycker man det så tror jag hockeysnacks betydelse (mer än att bara vara ett hockeyforum på nätet som det är) överskattas ordentligt.