RocknRolf2: Jag tror att de flesta härinne, även de som hyllade sparkandet av "divan" Corso, är redo för en pudel i det fallet nu. Stämmer uppgifterna kring omständigheterna så inser man att man valde mellan att behålla en spelare och göra sig av med finnmaffian eller tvärtom. Man valde det sistnämnda, enligt mig ett gigantiskt (nåja, stort iaf. Men superlativ är kul i dessa dagar) misstag. Att ersätta Corso har bevisligen inte gått, att ersätta finnarna hade varit en smal sak....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Redigerad kommentar