1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1340754

Sv: Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg
Bragd-Birger: Känner igen mig i mycket av det du skriver. Vet inte hur många gånger jag vrålat ut "nu ska jag fan inte se nåt mer av den här jävla skiten" den här säsongen (och förra, och förrförra), men likförbannat sitter man där och tuggar på naglarna ändå. Och så även ikväll.

Ikväll lossnar det för Kim H! 3 poäng, varav 2 PP. Jepp.

Svarskommentarer

Sv: Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg
RocknRolf2: Klickar man tråden och kollar på vad som skrevs 2002 så var det i alla fall mer knark i hockeysnackkretsar. 2002-02-04 22:02 var i alla fall jag in the mooooood.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer