1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 134105

Sv: Inget igen på TV4 sporten
BlackBay: håller med i allmänhet om debatten, men just nu tycker jag det är bra att de ger dif tid i rutan. Publiken sviker och det är viktigt att intresset vaknar i storstan. Vi snackar trots allt om att det är 1/8 av sveriges befolkning som bor där. Man kan inte undgå från att ta med det i beräkningen. Samt att det är jävligt mycket billigare att fokusera på reportage och intervjuer nära tv huset... synd o skam men föga oförståligt trots allt. Tv4 är ju ett noterat bolag som är vinst drivande - då skall man vända sig mot den största publiken och göra bra tv för så små pengar som möjligt. Skit o trist men sant.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.