Ambroo: :))
Inlägg: 1341423
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
"Härligt" för att citera Tommy Söderberg. Det är viktigt att inte komma in i en evventuell kvalserie med 24 raka torskar typ. Detta visar på nån slags karaktär, helt klart.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Johnny Bravo: Såg inte matchen men Röymark blir bara bättre och bättre ser det ut som. I särklass en av de farligaste forwards vi har i nuläget.