the beat goes on...
Inlägg: 1341453
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
"Jag tänkte åka och byta först, men jagade efter och trodde att jag skulle få tre-fyra man på mig, men det var tomt"
Det är lite Mandervillestuk på det citatet från Röya (1-1).