1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1341473

Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Bragd-Birger: Onekligen! Jag tycker att Perra överlag är lite dålig på att matcha "heta spelare" tillräckligt (för att jag ska vara nöjd iallafall). Det skulle kanske var en värdefull investering att skaffa Dreambox och 50 kg kaffe till Perra och Classe för att dom ska kunna studera in sig ordentligt på hur man coachar i NHL. Vår föredetta slagpåse/kelgris Corso hade onekligen en poäng i hans kritik mot Perras sparsamma matchning. Jag tror på fullt allvar att Sundsvall Hockey inte skulle vara intresserade av att trada någon av sina ordinare backar mot Jokela.

Såg ni förresten den ganska talande in-zoomningen av Jokela tidigt i matchen där hN tittade vädjande mot båset och skakade på huvudet. Där trodde jag att han var skadad, vilket i så fall hade förklarat en del av de inledande katastrofala ingripandena. Men det var kanske en undermedveten önskan om att bli bänkad. Ingenting funkade ju liksom (idag heller är det kanske bäst att tillägga).

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.