Timrå Icon: Vi säger så här; 5-2 borta mot Frölunda tillåter mig att känna lite hopp om att vid en bra hemmamatch i morgon kunna känna lite, lite hopp. Men positivt att vi hämtar upp underläge två ggr om...framförallt efter deras blytunga 2-1. DET inger faktiskt visst hopp.
Inlägg: 1341505
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
mikenomad: Exakt! Känslan är att vi vinner på lördag igen faktiskt. PW, Lander, Pikken och Röymark fixar segern!