El Maco: Vilken skön nostalgiresa! Tack för den. Hittade till och med något inlägg man knåpad i hop redan 1999...
Och TIK-ångesten känns riktigt trevlig nu när man nu tvingas minnas den där arbogamatchen! Skrev faktiskt en krönika i lokaltidningen om den upplevelsen och efter det är man för evigt Mr Timrå i den här delen av Sverige.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och TIK-ångesten känns riktigt trevlig nu när man nu tvingas minnas den där arbogamatchen! Skrev faktiskt en krönika i lokaltidningen om den upplevelsen och efter det är man för evigt Mr Timrå i den här delen av Sverige.