1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 134177

Sv: Inget igen på TV4 sporten
danoj: För mig var det enda posetiva med hockey kväll.
När han frågade Dif tränaren när kommer Timrå att klappa igenom och hamna längst ner som "Vi" har bestämmt.
Synen av va han nu heters haka som rammlade ner på bröstet
under Dif tränarens utlägg att TIK Inte kommar att klappa genom , de är så bra utryckte han sig. Den sysnen var betalbar ( c :

Vore kul om ni Frölunda supporters också ställde upp och hjälpte till. Så dom inte bara tror att det är vi Timrå Suppar som är ensam.
Som sakt 7/8 delar är mer än 1/8 (Stkhlms regionen)
Ett enat Hockey Sverige kan nå målet, men ensamma står vi oss slät.
Luleå kickan lovade inatt att skriva hos TV4 , jag hoppas också att hon kör detta race i Luleås gästbok. Det kan väll du också göra i Frölundas ?
Jag säger bara Keep It Up !
¨Länken + Forum & Chatt> Sporten på TV4a

I värsta fall får vi väll ett erbjudande om att va med i Farmen nästa omgång ( c : ( Bara för att få tyst på oss) Dålig publisitet .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.