1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1341958

Sv: Silly Season 10/11
Johnny B Goode: Jag tror inte det är så illa som några av er vill ge sken av, hur kan vi då ha råd att värva överhuvudtaget???

Om det är HELT SLUT i kassakistan, hur kan vi då erbjuda Klingberg ett kontrakt?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Laken:
Ja inte lär det kosta speciellt mycket då det lär vara resten av säsongen?
(en månadslön?)
Vad tror du Carl Klingberg kommer att tillföra Timrå?

Ett sätt för föreningen att visa handligskraft och få igen käften på oss supportrar?
För inte är Carl Klingberg skillnaden mellan kvalserien och slutspel.

Ds, sedan vet vi inte ännu om detta stämmer,denna värvning "lån"

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 10/11
Laken: Det handlar alltså om ett lån av en junior. Det kan inte vara allt för dyrt.

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Intressant! Hoppas det är längre än denna säsong bara.

Förövrigt en jävligt skön kommentar av signaturen "Randomhero" i artikeln.

"Ett jävla flyttande mellan TIK och FHC.. Bygg en tunnel. "

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.