-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Med "kärna" menar jag dom som står kring trumman beroende på att de flesta ramsorna startas just ifrån där, nu får jag väl återigen massa oförtjänt skit för att HF anses som divor och tror att allt kretsar kring oss. Givetvis är det inte så men faktum kvarstår och det är att folket kring trumman är dom som drar igång ramsor mest, och det är inte bara HF:are.
Jag blir lite irriterad på att en hel del småkillar och småtjejer ska smita upp och ställa sig kring trumman då dom ändå inte ser något men jag vet ju själv hur jag var i den åldern. Att stå i klacken var något riktigt coolt och jag märker ju att speciellt småkillarna tänker så. Men jag ser helst att dom står kvar nere vid sargen i några år till så att dom växt på sig och se något, det går att stå nere vid sargen och skrika också. Att skrika är inte bara förunnat klacken att få göra.