Ambroo: Blubb i pluppen, fyfaaaaaaaan vad orättvist då vi gör en sån jävla kanonmatch och ändå inte får med oss tre poäng, 47 sekundjävlarshelvetessaaaatan. Nu ger jag faan snart upp, igen. Sirapsgrillorna Hirso, Pikken och Jokela, vad säger man. Hirsos straffar kan man dock inte klaga på, men i övrigt då?
Faaaan vad frusterande att inte få med sig alla tre poängen, fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn vad vi är sämstigast när det verkligen gäller. Kringelhelvetena vinner, Råttsatan vinner, fyfaaaaan....
Meeeh det positiva i all bedrövelse, Modoliderna och Framstjärtarna torskar, hehehehe.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Faaaan vad frusterande att inte få med sig alla tre poängen, fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn vad vi är sämstigast när det verkligen gäller. Kringelhelvetena vinner, Råttsatan vinner, fyfaaaaan....
Meeeh det positiva i all bedrövelse, Modoliderna och Framstjärtarna torskar, hehehehe.